Wednesday, June 25, 2008

quick one...

kalau la blog ni maseh kekal sampai aku ada cucu,SUMPAH aku tak bagitau dorang kewujudan blog nih.mesti dorang kata nenek dorang nih harap muka je comel tp sgt membosankan hahahahaha.banyak jugak bende nk dicrite tp tak tau mcm mane nk narrate it in a interesting way!

oh yeee...saya berjaya dapat scholarship ittew!!!!!hehehehehe...interviewer2 sy tu patut rasa lega sbb if sy tak dapat,sy mmg dah rancang nk black mail diaorang,HAHAHAHAHAHA...

dah lebih seminggu my cousin pulang ke rahmatullah...sedih maseh terasa especially ble tgk mak die tp at the same time kebencian mula terbentuk.meluat plak aku tgk abg2 ipaq die!aku tertipu dgn tangisan tak bleh blah dorang pd hari die meninggal tu.campor insurans,SOCSO,rumah and etc,arwah my cousin,mak bapak die dapatla dlm half a million!so dah bleh nampak symbol $ kt mata abg2 ipar die.my uncle pon rasanye sama gak.yg lg best,abg ipar die punye abg turut sama dlm operasi sapu-menyapu...dorang nih tak penah nampak duit ke?br banyak tu,dah tak senang duduk..takdelaaa aku kata aku nmpk duit byk tp cara dorang tu mcm tak penah nmpk duit.mmg tak penah pon kot...ok...ok...lantak korang laaa esok kt sane jawab la yehhh...slamat berjaya!
aku plak terpikir,if aku yg pegi,hutang PTPTN jelah yg aku tinggal sebagai pusaka bt mak bapak aku!manala aku ni ada gheta,satu haram pon takde.cousin aku tu,SPM je tp tgk la skang mak bapak die hidup senang wpon die dah takde.itulah rezeki..tak semestinye yg blajo tinggi je berjaya..tp aku pon tak penah pandang rendah kt org tak blajo tinggi,aku pon bknnnye pandai.klau pandai,dah lame aku jadik doctor!!!lgsatu, jiran aku tuh dulu katanye jual paper je skang nih,punyela masyukk...rumah dia besar sampai dalam siap ada taman.nasib baik die tak beli satu deret rumah nih,klau tak aku ngan family kne pindah dok bawah jembatan ler...(eh tp die sape soka2 hati nk bli satu deret kan?byk cantek nk suh aku ngan family dok bawah jambatan!)
ok tukar tajuk skittt...aku kan mmg la tak koser dgn bdk2 laki xxxi...semuanye spoiled brats!harap mak bapak je kaya and dorang tau nk berlagak je...klau suruh bt duit sendiri bleh ke?so jgn nk berlagak 24 jam yehh...mmg dorang pandai,score bt medic,engineering sume tp aku rasa tang bt duit tu,dorang tak brape nk kreatif.and aku tgk,wpon dah ada anak,still dok melepak kt Jxxxxa lg sambil rasa diri tu bagus sgt...aku tgk korang geli okkkk...(apasal aku tetibe emo ngan bdk2 xxxi plak nih?teringat zaman skolah barangkali...)

keje lab aku mcm x%$&&*% jugak lagik...tp tak mau tension ah...life is short...jd takkan laaaa nk sedih je memanjang.mane la tau esok sudah tiada..chewahhhh...babai...

2 comments:

Diana Ishak said...

membosankan lebih baik dari menggedikkan. cam blog aku ni, aku harap jgn la ank aku terjumpa, konfem dia kata mak dia WANNABE.

muahahahahhaha.

cakap la kalau berani.

miss sha said...

GA,
nnt sy tunjuk reza blog kak D yeh...mesti lg lancar die mengeja dan membaca,heheheheheh