Sunday, September 14, 2008

perihal blog...

Ada beberapa blog yg akan baca everyday tp for some reason yg ntah hape hape,sy tak link blog mereka ke blog saya dan saya akan menyusahkan diri untuk type blog mereka atau pegi baca blog2 tersebut melalui blog org lain.mungkin jugak sbb untuk tidak link adalah kerana saya rasa,kalau sy nk link blog mereka,sy perlu inform mereka dulu dan sy rasa leceh untuk berbuat demikian,itu saja.blog2 ini,sy jumpe dr blog lain dan kebanyakannye sy jumpe dr blog miss ectopy!(saya rasa saya ada sikit persamaan dgn u,ectopy!sbb blog u baca,i pon suka bc gak.not all but ada lah a few).so baru2 ni ada lah this blog yg sy rasa macam jujur dan kerap sy baca.and then tadi sy pegi kt blog yg sy dah lama baca and found out yg crite2 dalam blog sy br baca ni,ceritanye adalah rekaan semata-mata.pemilik blog yg satu ni mmg membongkarkan penipuan ini kaw-kaw,tahniah to u miss M!pemilik blog yg membongkarkan penipuan ini adalah perempuan and pemilik blog yg mereka-reka crite adalah lelaki.so sebenarnye kat sini,siapa yg ada balls?

3 comments:

Anonymous said...

haha. i tak pernah minta permission pun link blog. tak sopan betul!

anyway, dont know who are you talking about. maybe i dah ketinggalan gosip gosip panas alam cyber.

Anonymous said...

haha. okay, dah tahu. siri detektif memakan masa beberapa minit je.

miss sha said...

haaa dah tau?menjadi detektif di alam maya mmg mudah kan?